Please hate me !

PLEASE HATE ME MORE

The website is like a period. Unexpected, messy, annoying, and sick. Nobody wants to be around a bitch on the rag. Same goes with Mouchette.

///////////////////

Time was, you could sit on a haystack and not hear much of nuthin’ ’bout no fancy pants. Nowadays, I see kids kneeling in thunderstorms and grinning wildly at the pallbearer shuffle. Yea, 3 quarts of red punch and around the corner fudge is made.

///////////////////

because it sends me spam. because it’s pretentious and futile. because this stupid oldschool 3rd scene makes me want to puke. fuck you all, I never want to hear about this crap again.

///////////////////

you are the scum of the earth. mouchette is the greatest film ever. nadine nortier is the greatest human to ever live. you should be ashamed

///////////////////

 

why i hate Mouchette,
Mouchette the financial crisi!
go back to the god of isis!
why are you so damn red?
hasn’t your ugly face been fed?
you remind me of dreadful things,
that stay silky even in bed!
i know a girl named susan,
she like things like special k and abuse,
gillian anderson is red hot,
mouchette needs to be shot,
dropped on an island,
so we can forget your dumb ass,
burt reynolds must die,
sliced right in the god damn eye!
oh mouchette!
you make me wanna write more bad poetry!
you filthy fucking scag!

///////////////////

Because she gives you so much shit for, of all things, clicking on a fly, then has the nerve to ask you, “how can I write this since I am dead” as if it was the most profound question of our time. 

///////////////////

the goddamn bitch finally mails me after 6 frigging months 

///////////////////

because she is stuck up and absorbed in self pity. she doesn’t think she has to apologize when she has done someone wrong. also because her website is dead. also because her website sucks. also because she claims to be an artist but all she can do is copy other artists and say she is an artist.

///////////////////

Because I don’t know who she is and there are loads of websites about her saying loads stuff like: striped penis, and a suicide kit. Sure I don’t have a grudge against the poor girl but WHO THE FUCK IS SHE???

///////////////////

the damn site is a waste of time… who the hell cares about striped penises anyway? Furthermore, she is 13, why is she showing such a blatantly immature fetish for something she obviously doesn’t get? It is apparent to me that she is just starved for attention, possibly the victim of some sort of mental or physical abuse. Her “artistic nature” as some of you described is nothing more than a pathetic attempt at some sort of post-modernistic bullshit that took less time to compose than it takes her to wipe her ass… and apparently she does a poor job with that as well.
///////////////////
Her poems are better than mine…
oh yeah, and she has a stinky cooter!
///////////////////
She a freakin bitch and needs to stop sending out emails.
There’s another asswipe, davidstill.org that is using the same server she uses.


Comments are closed.

Social Widgets powered by AB-WebLog.com.